Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2008

ΤΟ ΡΟΜΠΟΤ ΤΗΣ Google

Ξαφνικά μια ωραία πρωία βλέπω αυτό σε ένα e-mail που μου έστειλε το ρομπότ του google.

“Αυτό το ιστολόγιο έχει κλειδωθεί λόγω πιθανής παραβίασης των Όρων υπηρεσίας Blogger. Δεν επιτρέπεται η δημοσίευση νέων αναρτήσεων έως ότου ελεγχθεί και ξεκλειδωθεί το ιστολόγιό σας.

Το ιστολόγιο αυτό θα διαγραφεί μέσα σε 20 ημέρες εκτός εάν ζητήσετε μια εξέταση.”

Έκανα μια αίτηση στις 11-12-08 όμως πέρασαν μέρες και το ρομπότ δεν μου έστειλε απάντηση.

Λέω μήπως δεν έκανα κάτι καλά;

Ξαναμπαίνω στο blog μου και προσπαθώ να καταλάβω τι δεν έκανα καλά.

Είδα ότι στις αναρτήσεις έχει κάποια γράμματα να συμπληρώσεις για να επιβεβαιώσεις ότι δεν είσαι και εσύ ρομπότ που γράφει μηνύματα.

Ρομπότ δεν είμαι ρομπότ. Είμαι άνθρωπος.

Μ΄ ακούς ρομπότ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

BINTEO SYGAPA ΣΥΓΑΠΑ

Αναγνώστες