Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

Ιστορία: Μπαμπάς αποξενωμένος από Καναδά γράφει στο ΣΥΓΑΠΑ

Ανδρας 66 ετών που έμενε στον Καναδά και τώρα στη Καρδίτσα, εξηγεί πως και από που προέρχεται η γονική αποξένωση (ψυχιατρικό Σύνδρομο PAS). Μη ξεχνάτε οτι και ο μακελάρης της Νορβηγίας είχε το ίδιο σύνδρομο.

'Εχω να δω τα παιδιά μου από το 1997. Σήμερα είναι 29 (γιος) και 27 ετών (κόρη). Γιώργος και Εφη. Τα είδα 13 φορές . 9 8ωρα το 1991 και 5 2ωρα.
Χώρισα το 1991. Την πρώτη φορά το 1991 Μάρτιος ή Απρίλιος . Μετά από ένα 6μηνο τα είδα δεύτερη φορά και μετά από ένα ακόμα εξάμηνο τρίτη φορά για δύο ώρες.
Γνώρισα τη γυναίκα μου στον Καναδά το 1979. Ημουν επιχειρηματίας και αυτή υπηρέτρια-μπέιμπι σίτερ.
Μου έκλεινε το τηλέφωνο και δεν μπορούσα να ποω ούτε χρόνια πολλά στα παιδιά μου.
Η οικογένειά της έχει 6 παιδιά στο Αίγιο. Με πολύ φτώχια.
Τα 5-6 χρόνια πηγαίναμε πολύ καλά. Ερχόμασταν διακοπές στη Καρδίτσα. Είχα επιχείρηση και έμενα στο καναδά όταν ερχόταν διακοπές στην Ελλάδα.
Επαιζε θέατρο και είχε σαν σκοπό να βρει πλούσια οικογένεια ή κάποιον πλούσιο για να γίνει επίσης πλούσια. Κάποιοι την πρότειναν να πάει στον Καναδά.
Εκεί, βρήκε δουλεία σαν υπηρετικό προσωπικό που δούλευε σκληρά, ταλαιπωρημένη που δεν της επέτρεπαν να μιλά και να κινείται ελεύθερα.
Εκανα αγώνα 8 ετών και μου φάγανε οι δικηγόροι τα λεφτά. Μια περιουσία για να βλέπω τα παιδιά.
Τώρα, επιχειρώ να επικοινωνήσω μαζί τους από το ιντερνετ.
Μέσω τρίτων, η κόρη μου, διεμήνυσε οτι δεν θέλει επαφές και κλαίει σε κάθε επικοινωνία. Πήρε δίπλωμα-βραβείο, γράφοντας εκθέσεις για την ιστορία της ζωής της.
Εγραψα σε εφημερίδες, people magazine, daily, star. Ειχα δει ενα σκηνοθέτη που έπαθε το ίδιο. Προσπάθησα να την γνωρίσω με ψυχίατρο. Πήρα δικαστική εντολή γ'αυτό.
Οι δικηγόροι έναναν 3 χρόνια για να βρουν πραγματογνώμονα. Γνωρίζουν αυτοί οτι αν πέσεις στα πλοκάμια τους δεν αναλαμβάνουν αυτές τις υποθέσεις.
Βρέθηκε (αμφισβητούμενος) πραγματογνώμονας. Πήρα και φίλο μου μαζί για να μεταφράζει. Δεσμεύτηκε η περιουσία από τους δικηγόρους για το χωρισμό της περιουσίας.
Για τους κοινωνικούς λειτουργούς. Πήγα σε οργανώσεις μπαμπάδων στον Καναδά και κάναμε ακτιβιστικές ενέργειες.
Τα παιδιά άκουγαν το αυτοκίνητο και έβγαιναν στην πόρτα πριν το διαζύγιο. Η μαμά τους έκοψε το τηλέφωνο για να μη μου μιλούν.
Εκανε αναφορά οτι την κτύπησα. Οι κοινωνικοί λειτουργοί έγραψαν αυτά.
Ηθελα να μορφώσω την γυναίκα μου και της αγόρασα βιβλία, εγκυκλοπαίδειες, κτλ.
Δεν έλεγα κανένα κακό για την μάνα. Τα παιδιά έχουν αποξενωθεί. Καθόμουν 3-4 ώρες έξω από το σπίτι για να δω τα παιδιά.
Ο γιος μου έτρεχε να φύγει σαν κυνηγημένος όταν με έβλεπε. Δεν μιλούν ελληνικά.
Εβαλα τρίτο άτομο από 4ετίας να μεσολαβήσει. Με την κόρη μου μίλησα το 2004 τελευταία φορά.
Ο γιος μου είπε 'man, dont't make my sister cry'. Φέραμε ακόμα και τους αδελφούς της για εργασία ή και γιατρούς.
Ενα χρόνο πριν χωρίσουμε δηλαδή το 1990, έκανε καταγγελία για ενδο-οικογενειακή βία, που ήταν νέο φαινόμενο στον Καναδά. Με στημένη κοινωνική λειτουργό, αστυνομία και αυτόφωρο, έκατσα ένα βράδυ στο κρατητήριο και την επόμενη στο δικαστήριο είπε ψέματα οτι την κτύπησα όμως το κτύπημα ήταν παλαιό. Μα ςέδωσαν τρεις εβδομάδες για να βρούμε δικηγόρο και σε απομόνωση, δίχως να έχω το δικαίωμα τηλεφώνου, κτλ
Επρεπε να δώσω και 10.000 δολάρια ως εγγύηση. Αφού μου έφαγαν οι δικηγόροι χρήματα, σε δύο εβδομάδες, η γυναίκα μου δέχθηκε να συμβιβαστούμε και ξανα-πήγα στο σπίτι
για τα παιδιά. Είχα σπίτι - πολυόροφη μονοκατοικία, πισίνα, εργοστάσιο 5.000 τετραγωνικών μέτρων, μαγαζί και διαμέρισμα. Εγραφα σε τηλεοράσεις, δημοσιογράφους, εφημερίδες'.
http://el.wikipedia.org/wiki/Σύνδρομο_Γονικής_Αποξένωσης
http://europeansocialmovement.blogspot.com/2012/02/pas.html#!/2012/02/pas.html
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=355010&cid=122
http://spitalas.blogspot.com/2011/11/to-pas.html
http://psixologikosfaros.blogspot.com/
http://alithinapsemata.wordpress.com/2010/11/21/%CE%BF-%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%B1%CF%83-%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%83/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

BINTEO SYGAPA ΣΥΓΑΠΑ

Αναγνώστες