Παρασκευή 22 Ιουλίου 2016

Νέες ιστορίες τρέλας....διαζυγίων

1.
Καλησπέρα! Θα πω εν συντομία την ιστορία του συζύγου μου. Είναι διαζευγμένος με ένα αγοράκι 10 ετών.  Χώρισαν στο χρόνο περίπου. Στην αρχή έβλεπε το παιδί. Με τον καιρό όμως κατέληξε μόνο οπότε θέλει η πρώην και με την παρουσία της μόνο. Τώρα πλέον έχουν να βρεθούν από τον Οκτώβριο και να μιλήσουν στο τηλέφωνο πολλούς μήνες. Με την δικαιολογία ότι δεν στέλνει περισσότερα χρήματα από τη διατροφή έχει απομακρύνει το παιδί. Εδώ και ένα χρόνο είμαστε παντρεμένοι και αποκτήσαμε ένα παιδάκι. 8 σύζυγος μου δεν του δίνεται η ευκαιρία να μιλήσει στο παιδί για την νέα οικογένεια.  Η δικηγορος που ειχε αναλάβει ,θεωρω πως δεν τον συμβούλεψε σωστά να μην κάνει τίποτα παλαιότερα. Θα ήθελα να μας συμβουλεψετε πως να κινηθεί ο σύζυγός  μου. Αν υπάρχει δικηγόρος που να αναλαμβάνει τέτοιες υποθέσεις. Κάθε σας συμβουλή θα είναι πολυτιμη.
2.
Αγαπητέ Νίκο καλησπέρα ,

Είμαι ο Πέτρος Κατσίκας απο την Μ.,
Έχουμε μιλήσει τηλεφωνικά στο παρελθόν όμως δεν ξέρω αν με θυμάσαι .
Είμαι χωρισμένος με διαζύγιο εδώ και δυο χρόνια και εχω δυο δίδυμα παιδακια 7 ετών . Η μαμά των παιδιών μου δημιουργεί προβλήματα στην επικοινωνία (και οχι μόνο )λόγο της παράλογης και αυταρχικής συμπεριφορά της. Για να καταλάβεις μπάνιο στην θάλασσα μόνος με τα παιδια δεν εχω κάνει ακόμη . Κάνουμε όλοι μαζι οταν το θέλει εκείνη μόνο . Εκείνη βέβαια τα πηγαίνει όποτε θελει . Απο όσο γνωριζω τα εκβιάζει λέγοντας τους οτι αν πάνε μαζι μου μπάνιο χωρις την έγκριση της δεν θα τους κάνει πράγματα που τους αρέσουν πχ γλυκά , παιχνίδια , μπάνιο στη θάλασσα κτλ. Παρότι δυο Σαββατοκύριακα το μήνα πρεπει να κοιμούνται στο σπίτι μου ακόμη δεν έχουν κοιμηθεί και αυτο οφείλετε πάλι στον εκφοβισμό που τους κάνει πχ αν ξυπνήσετε το βράδυ και χρειάζεστε τον μπαμπά εκείνος δεν θα σας ακούσει και θα κοιμάται και δεν ξέρω τι άλλο τους λέει γιατι δεν μου τα λένε όλα επειδή την φοβούνται . Ο ψυχολογικός πόλεμος και η χειραγώγηση ειναι η αιτία του φόβου τους γενικώς σε πολλα θέματα . Πριν μερικούς μήνες νοίκιασα ενα σπίτι για να μπορώ να τα παίρνω να κοιμούνται μαζι μου όμως ακόμη δεν θέλουν να κοιμηθούν . Για να καταλάβεις για να δεχτεί να μου τα δωσει την πρωτη φορά για διανυκτέρευση  χρειάστηκε να παω στο δικαστήριο να κάνω ασφαλιστικά μέτρα και παρόλα αυτα μου είπε να μου δωσει τα χρήματα που είχε βγάζει το δικαστήριο σαν ποινή για να μην τα παρω να κοιμηθούν σπίτι . Ηταν Χριστούγεννα τότε και θα τα έπαιρνα για 3 μέρες . Φαντάσου ! Τελικά οταν της είπα οτι η ποινή προβλέπει και φυλάκιση άλλαξε γνώμη . Γενικά ειναι ένας άνθρωπος πολυ αυταρχικός και παράλογος και πάντα έλεγε αναληθή και άσχημα πράγματα για μένα στα παιδια προσπαθώντας να μειώσει την δική μου αξία δηλαδή του πατέρα και να αυξήσει την δική της δηλαδή της μητέρας . Οταν ηταν μικρά και ξυπνούσαν το βράδυ απο εφιάλτες η επειδή ηταν αρρωστα η για κάποιο λόγο και με ζητούσαν δεν με άφηνε να παω κοντά τους και πήγαινε εκείνη και τους απειλούσε και τα εκβίαζε για να κοιμηθούν ! Δεν καθόταν τουλάχιστον εκείνη κοντά τους όσο χρειαζόταν . Ούτε εκείνη καθόταν αλλα ούτε και εμένα άφηνε να παω που με ζητούσαν , γιατι εμένα ζητούσαν σχεδόν πάντα .
 Ο πατέρας της πέθανε ξαφνικά την ημέρα των Χριστουγέννων οταν ηταν 9 ετών και η μητέρα της μεγάλωσε χωρις πατέρα και εκείνη ,(μάλιστα νομιζω δεν τον γνώρισε καθόλου )και με μια αυταρχική και παράλογη μητέρα επίσης . Οπως καταλαβαίνεις τα παιδακια μου μεγαλώνουν σε ενα σπίτι μητριαρχικό με τάσεις αυταρχικές και παράλογες με δυο ανθρώπους που η ψυχική τους υγεία δεν ειναι ακέραια . Έχουν  επιρεαστεί απο τα γεγονότα της παιδικής τους ηλικίας που δεν έχουν ξεπεραστεί ποτέ.
Η δική μου η οικονομική κατασταση ειναι άσχημη αλλα παρόλα αυτα μεχρι πριν τρεις μήνες που ξέμεινα τελείως απο δουλειά έδινα διατροφη για τα παιδακια μου ανάλογη των εσόδων μου γιατι ειμαι κάτω απο το όριο φτώχειας και δεν είχα να δίνω όσα ήθελα . Εργάζομαι όπου και όποτε βρω εργασία και αυτός ηταν και ο λόγος που μεχρι πριν δεκα μήνες που κατάφερα να νοικιάσω ενα σπίτι
δεν είχα απαιτήσει να παίρνω για διανυκτέρευση τα παιδια μου . Με φιλοξενούσαν οι γονείς μου σε ενα μικρό σπίτι . Βέβαια τα παιδια μου μεγαλώνουν χωρις να τους λείπει τιποτα γιατι ειναι ευκατάστατη η μαμά της και την βοηθάει γενικώς . Πάντα την βοηθούσε σε σημείο που να μην μπορέσει να αποκτήσει ποτέ τα δικά της φτερά και πάντα είχαν μια σχέση εξάρτησης .
Τωρα λοιπόν σκέφτομαι πάλι να παω στο δικαστήριο ( αφού δεν δέχεται με την συζήτηση να λύσουμε το θέμα αυτο ) για να μπορώ να πηγαίνω για ενα μπάνιο στη θάλασσα με τα παιδακια μου να δω αν μπορώ να τα παίρνω περισσότερες μέρες αφού δεν κοιμούνται το βράδυ σπίτι και ετσι χάνω ώρες μαζι τους γιατι τα παίρνω αργά το μεσημέρι περίπου στις δυο η ώρα και τα επιστρέφω το βράδυ πολυ νωρις οχτωμιση περίπου και καμία φορά εννιά . Αυτο ειναι το καλοκαιρινό ωράριο . Το χειμερινό ειναι ακόμη πιο λιγο . Οι μέρες που τα παίρνω τωρα ειναι δυο Σαββατοκύριακα το μήνα που δεν ειναι ολόκληρα στην ουσία ειναι 6-7 ώρες Σάββατο και 6-7 ώρες την Κυριακή
και κάθε Πέμπτη 3-4 ώρες .
Αυτη ειναι η ιστορία μου και θα ήθελα σε παρακαλώ πολυ την συμβουλή σου τι να κάνω γιατι απο την μια νιωθω την αδικία που υφίσταμαι και εγω και τα παιδακια μου και θελω να παω στο δικαστήριο τωρα πάλι να διεκδικήσω περισσότερη επικοινωνία και ελευθερία απο αυτη που εχω και απο την άλλη δεν ξέρω αν μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτη την οικονομική μου δυσχέρεια σαν μειονέκτημα  για την επικοινωνία των παιδιών και μου τα στερήσει περισσότερο .
Περιμένω με αγωνία σύντομα νεα σου .
Αν Θελεις να επικοινωνήσουμε τηλεφωνικός θα χαρώ πολυ .
Με εκτίμηση
Π. Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

BINTEO SYGAPA ΣΥΓΑΠΑ

Αναγνώστες