Σάββατο 12 Ιουλίου 2008

ΔΙΑΤΡΟΦΕΣ

Καλησπερα ονομαζομαι Δ Τ
Θα ηθελα να σας κανω μια ερωτηση μονο αν υπασχει καποιος νομικος να μου
απαντησει. Πως γινεται ενας ανθρωπος να περνει 940euro μηνιαιο μισθο και να δινει
διατροφη 500euro. Δεν υπαρχει ενα πλαφον για την διατροφη,ο πατερας χωρισε και η
μητεραζει με τον φιλο της Στο ιδιο σπιτι μαζι με το παιδι και ο πατερας προσπαθει να ξεχρεωσει
ολα που ηταν στο ονομα του κατα την διαρκια του γαμου και να ειναι και κυριος στη διατροφη που ξεκινησε απο 420 euro και με την τακτικη δικασιμο την ανεβασαν στα 500euro.
D T
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ
ΕΓΩ ΜΕ ΜΙΣΘΟ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗ Μ.Ε. 1020 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ (ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ 9 ΜΗΝΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ) ΠΛΗΡΩΝΑ ΜΕ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΙΑΣ %$@ ΔΙΚΑΣΤΙΝΑΣ 930 ΕΥΡΩ !!!
Μ Κ
Kατ¨αρχην ευχαριστω για την ανταποκριση σας. Θελω να ρωτησω πως τα βγαζεις περα γιατι οπως ολοι οι ανθρωποι εχουμε και αλλες υποχρεωσεις. Εχεις προσωπικη ζωη γιατι πιστευω οτι και εμεις εχουμε το δικαιωμα να ζησουμε και να ξαναφτιαξουμε την ζωη μας. Γιατι οι δικαστες ειναι τοσο ρατσιστες με τους πατεραδες? Η μονη διεξοδος που βλεπω εγω ειναι να δουλευω και δευτερη δουλεια και οταν εχω το παιδι να το αφηνω στην μανα μου και να μην το βλεπω καθολου. Παντως πρωτα θα αλλαξω δικηγορο γιατι πιστευω οτι την εστεισε την δικη με την αλλη δικηγορο και θα κανω εφεση και βλεπουμε .
Μ.Φ.Χ
ΔΤ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

BINTEO SYGAPA ΣΥΓΑΠΑ

Αναγνώστες